Amela Mameledžija, magistrica razredne nastave, rođena je 22. decembra 1980. godine u Jajcu. Nastavnica je razredne nastave s dugogodišnjim iskustvom u obrazovanju, trenutno zaposlena u Osnovnoj školi „Dolac“ u Docu na Lašvi. Tokom svoje karijere predano radi na unapređenju nastavnog procesa kroz savremene strategije, kreativne metode i kontinuirano profesionalno usavršavanje.
Svoj akademski put započela je u Pedagoškoj gimnaziji/Učiteljskoj školi u Zenici, nastavila na Pedagoškoj akademiji Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, gdje je stekla zvanje nastavnice. Zvanje profesorice razredne nastave stekla je na Pedagoškom fakultetu u Zenici, a magistrirala je na Univerzitetu u Sarajevu.
U svom višegodišnjem radu posebno se posvetila razvoju kompetencija učenika kroz inovativne pristupe i vannastavne aktivnosti, uključujući rad u sekcijama prve pomoći, dramskoj, ritmičkoj i likovnoj sekciji, gdje je pokazala izvrsne organizacijske i rukovoditeljske sposobnosti.
U svojoj školi obavlja funkciju sindikalne povjerenice, a u svom radu uspješno je mentorirala mnogim nastavnicima pripravnicima u svojoj i drugim školama SBK. Aktivno učestvuje u stručnim seminarima, obukama i edukacijama, među kojima se ističu obuka i licenciranje za NTC metodologiju gdje je stekla zvanje NTC učitelj, obuka za suđenje u projektu „Ja građanin“, te edukacije vezane za implementaciju Zajedničke jezgre nastavnih planova i programa za bosanski jezik, hrvatski jezik i srpski jezik definirane na ishodima učenja u Bosni i Hercegovini za koji je stekla zvanje trener/mentor. U dva navrata učestvovala je i u izradi kantonalnih nastavnih planova i programa za razrednu nastavu koji nastavu realiziraju na bosanskom jeziku.
U tri navrata obavljala je funkciju privremenog savjetnika za razrednu nastavu u SBK, dva puta je promovirana u zvanje mentora razredne nastave. Tokom svoje karijere izvela je brojne generacije učenika, kako po osmogodišnjem tako i po devetogodišnjem nastavnom planu i programu.
Zalaže se za razvoj kreativnog i funkcionalnog obrazovanja koje odgovara potrebama savremenog društva, promovirajući školu kao zajednicu znanja, saradnje i rasta.

Fotografija
Slika