Doc. dr. Nedžada Tolja rođena je 1980. godine u Travniku. Direktorica je Javne ustanove Osnovna škola „Edhem Mulabdić“ u Opari, grad Novi Travnik i docentica na Internacionalnom univerzitetu Travnik u Travniku. Ima višegodišnje iskustvo u obrazovanju, nauci i društvenom angažmanu. Tokom više od dvadeset godina profesionalnog rada, stekla je bogato iskustvo u ulozi nastavnice, univerzitetske profesorice, direktorice i autorice.
Akademski razvoj započinje na Pedagoškoj akademiji u Mostaru, a nastavlja obrazovanje do nivoa doktora nauka iz oblasti ekologije i zaštite životne sredine. U svom naučnom radu fokusira se na zaštitu okoliša, održivu poljoprivredu, digitalizaciju obrazovanja i osnaživanje zajednice kroz edukaciju. Autorica je brojnih stručnih i naučnih članaka, te monografije “Flora Spomenika prirode Prokoško jezero”. Učestvovala je u nizu domaćih i međunarodnih konferencija, te kao recenzentica naučnih publikacija iz oblasti ekologije i zaštite životne sredine. Kao direktorica škole predano radi na razvoju savremene obrazovne prakse, vođenju kolektiva i unapređenju nastavnog procesa, posebno kroz projekte stručnog usavršavanja nastavnika. Realizirala je više stručnih radionica na temu adekvatnog tretmana otpada, e-otpada, herbarizacije biljaka i digitalnih kompetencija u nastavi. Učestvovala je u brojnim projektima koji promiču ekologiju, zaštitu okoliša, osnaživanje žena, inkluzivno obrazovanje i suzbijanje nasilja. U periodu 2018–2022. obnašala je mandat zastupnice u Skupštini Srednjobosanskog kantona, a prethodno je bila predsjednica Upravnog odbora JU Dom zdravlja Novi Travnik. Aktivno djeluje i u nevladinom sektoru, posebno u oblasti ekologije, organske proizvodnje, očuvanja tradicije i lokalnog razvoja. Zalaže se za stalno unapređenje rada škole kroz timsku saradnju, savremene pedagoške prakse i razvoj otvorenog školskog okruženja. Poseban fokus stavlja na razvijanje ključnih kompetencija kod učenika i zaposlenika s ciljem osnaživanja za cjeloživotno učenje i aktivno učešće u društvu znanja. Vjeruje u školu kao pokretača pozitivnih promjena i promoviše kurikulum koji je funkcionalan, primjenjiv i usmjeren ka potrebama učenika, nastavnika i društva u 21. stoljeću.