Nela Mušanović je rođena 1977. godine u Fojnici. Osnovno i srednje obrazovanje završila je u svom rodnom gradu, nakon čega je upisala studij biologije na Prirodno-matematičkom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, gdje je diplomirala i stekla zvanje profesora biologije. Od 2006. godine zaposlena je u Srednjoj mješovitoj školi „ Zijah Dizdarević“ u Fojnici.
U svom višegodišnjem radu, posebno u okviru ekološke sekcije, posvetila se razvoju kompetencija učenika kroz vannastavne aktivnosti. Kroz brojne projekte posvećene očuvanju prirode, aktivno motivira učenike da se uključe u ekološke inicijative. Ovaj pristup čini njen rad ne samo obrazovnim, već i društveno odgovornim, jer doprinosi saradnji škole i lokalne zajednice koja postaje sve svjesnija važnosti očuvanja okoliša za dobrobit budućih generacija.
Uz svoju nastavničku ulogu, aktivno sudjeluje i u unapređenju obrazovnog sistema i kvaliteta nastave u Srednjobosanskom kantonu. Rješenjem Ministarstva obrazovanja, nauke, mladih, kulture i sporta Srednjobosanskog kantona, imenovana je članicom šireg Stručnog tima za izradu predmetnog kurikuluma iz biologije. Takođe, na temelju imenovanja istog ministarstva, obavlajala je dužnost savjetnice za stručno-pedagoški nadzor u osnovnim i srednjim školama SBK. Članica je Kantonalnog stručnog aktiva SBK, gdje kontinuirano doprinosi svom stručnom razvoju i profesionalnom usavršavanju, a ujedno podržava razvoj i usmjerenje drugih nastavnika.
Sudjelovala je na brojnim seminarima i stručnim skupovima koje pokrivaju širok spektar tema. Kao realizator stručnog skupa za nastavnike Srednjobosanskog kantona, održala je stručno predavanje na temu "Kružna ekonomija". Takođe, aktivno surađuje s ekološkim udruženjima, čime podržava razvoj svijesti o važnosti održivih praksi u lokalnoj zajednici. U okviru projekta "Eco ECHO", održala je predavanje na temu "Značaj ekoloških udruženja u službi zaštite životne sredine", naglašavajući ključnu ulogu ovih organizacija u promociji zaštite i očuvanja okoliša. Redovno drži predavanja i u školi. Vjeruje da pravi pomaci nastaju kada znanje i ljubav prema prirodi postanu svakodnevna praksa, kako u obrazovnim institucijama, tako i izvan njih.